Дистанційне навчання 1 клас


Дата
Вчитель-предмет
клас
Тема вивчення
Джерела інформації(підр.посібн.інтернетрес.)
Практична робота(викон.вправу,викон.практ.роб.,зробитиповідомл.)терміни виконання.
Електронна адреса







Огородник Г.А.
Я досліджую світ(природнича галузь)
1
Дослідження обєктів природи. Екскурсія. Правила безпеки в довкіллі.



Вайбер
Індивідуальна картка
Провести спостереження щодо дослідження об'єктів природи навколо дому. Відтворити у малюнках – світлинах те що тебе найбільше вразило. Написати професію або професії, до яких відносяться ваші малюнки.



12.03
1805irra.dovgaluk@gmail.com
12.03
Огородник Г.А.
Я досліджую світ(природнича галузь)
1
Спостереження за сезонними змінами в природі.Екскурсія. Правила безпеки в довкіллі.




Розповісти батькам правила поведінки в природі. В зошиті надрукувати назви пір року.
12.03


12.03
Огородник Г.А.
Фізична культура


1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор





Розказати батькам правила проведення гри " Крокодил". Пограти із членами сім`ї гру " Крокодил. Впізнай професію".
12.03


12.03
Огородник Г.А.
Мистецтво


1
Тема : Сприймання творів різних видів мистецтва. Виявлення та характеристика вражень, емоцій, які вони викликали




Підібрати 10 слів - ознак, які характеризують весну. Гра " Я - поет"12.03


12.03
Огородник Г.А.
Мистецтво


1
Тема : Ознайомлення з деякими  видами кіномистецтва: кінофільм, мультфільм.


Переглянути улюблений кінофільм або мультфільм та намалювати до нього афішу.
12.03


13.03
Огородник Г.А.
Я досліджую світ(мовно – літературна галузь)


1
Сюжетно - рольові ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 16 -17 – читати.
Зошит с. 44 – 45 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "П"

13.03


13.03
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова


1
Їжа. Розпізнавати і називати фрукти.
Вайбер
Картки. Вивчити назви фруктів. Зошит с. 67 виконати.
13.03
1805irra.dovgaluk@gmail.com
13.03
Огородник Г.А.
Я досліджую світ(мовно – літературна галузь)
1
Колір, звук, музика в мультфільмах. Критерії добору мультфільмів для перегляду.


Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 16 -17 – читати.
Зошит с. 44 – 45 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "П"
13.03


13.03
Огородник Г.А.
Математика


1
Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань


Індивідуальні картки
13.03


16.03
Огородник Г.А.
Я досл . світ(соц., здоров’язбереж., громад, істор. галузі)
1
Правила етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях. Мої герої та їхні вчинки (персонажі книжок, мультфільмів, кінофільмів тощо). Вплив способу життя, здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я людини. Пунктуальність. Фактори/ пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною. Складання  власного плану дня.


Разом із батьками скласти власний розпорядок дня.

16.03


16.03
Огородник Г.А.
Українська мова


1
Читання різних текстів. Фантазування на основі прочитаного: придумування іншої кінцівки твору. Розташування слів у правильному порядку для утворення речення. Запис речень. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів(тематика тижня).Звуки дзвінкі та глухі. Письмо букв на позначення звуків. Відтворення графічних знаків за зразком. Запис текстів.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


с. 48 – розглянути та обговорити
С. 19-20 – читати.
Зошит с. 46 – 47 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Ї"
16.03


Oksanaterente8@gmail.com
16.03
Огородник Г.А.
Українська мова


1
Читання різних текстів. Ілюстрації до художнього тексту. Аналіз звукового складу слова. Відомі малі і великі рукописні букви. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 48 – розглянути та обговорити
С. 19-20 – читати.
Зошит с. 46 – 47 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Ї"
16.03


16.03
Огородник Г.А.
Математика


1
Додавання і віднімання чисел у межах 20 без переходу через розряд. Перевірка математичних обчислень. Одиниці вимірювання часу - година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Вайбер
Індивідуальна картка.
16.03


17.03
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(математична галузь)


1
Тема: Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби обꞌєктів. Зчитування і порівняння даних таблиць ,піктограм, схем. Збір даних на основі запропонованого опитувальника. Виконання простих завдань на основі зібраних(наявних даних) .



Вайбер
Картки
17.03


17.03
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова


1
Їжа. Розпізнавати і називати фрукти. Виражати уподобання
Вайбер
Картки. Вивчитиназвифруктів. Зошит с. 68 виконати.
17.03


17.03
Огородник Г.А.
Українська мова
1
Монологічне висловлювання. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Складання і запис коротких речень (3-4 слова) з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 21-23– читати.
Зошит с. 48 – 49 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Д"
17.03


17.03
Огородник Г.А.
Українська мова
1
Монологічне висловлювання. Читання текстів. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Аналіз звукового складу слова. Письмо коротких речень з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 21-23– читати.
Зошит с. 48 – 49 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Д"
17.03


17.03
Огородник Г.А.
Фізична культура


1
Виконання фізичних вправ. Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.


Розповісти батькам про свій улюблений вид спорту, які він має правила, а також пограти з членами родини у гру Вибивний. 17.03


18.03
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(технологічна галузь)



1
 Виготовлення виробу із застосуванням  знайомих технологічних операцій з конструкційними матеріалами. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.



Технологічна картка.
Виготовити  за зразком будильник-кошенятко.
18.03


18.03
Огородник Г.А.
Українська мова
1
 Робота з дитячою книжкою. Літературні твори українських авторів.


Прочитати або розповісти батькам улюблену українську народну казку
18.03


18.03
Огородник Г.А.
Математика
1
 Додавання і віднімання чисел у межах 20 без переходу через розряд. Дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання. Розв`язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі. Календар та його використання.


• Попросітьдітей навести прикладижиттєвихситуацій, у якихнеможливообійтися
без календаря.
Запропонуйтевирішитиповсякденніпроблемиматематичногозмісту.
Приклади проблем:
1.Валерій, Ніна та Степан святкуютьсвоїднінародження у
березні. Нінанайстаршасереддрузів і народилася в перший
деньвесни. Валерійнаймолодший в своїйкомпанії, сусідами
числайого дня народження є числа 17 і 19. Степан старший від
Валерія на 6 днів. Визнач, якого числа і в якіднітижня у 2020
роцісвяткуватимутьдітисвоїуродини.
2.В Україні День Матерівідзначають у другу неділютравня. На
яке число припадаєце свято у 2020 році?
18.03


18.03
Огородник Г.А.
Фізична культура
1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Вправляння у пересуванні. Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
.


Пограти з членами родини у гру:
полювання на скарби
Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!
·         Батьки ховають скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не повинен бути занадто великим, щобйогопошукипотребувалипевнихзусиль.Учасник, якийховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
Рештагравціввирушають на пошуки кладу з допомогоюкарти. Щобибулощевеселіше, нехай карта буде в учасника, якийзаховав скарб, і той, хтозахочезвіритися з картою, повинен буде для цьогоповернутись до початку маршруту.




19.03
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(природнича галузь)


1
Весняні зміни у живій природі. Використання календаря для вирішення повсякденних проблем.


Вайбер
Роздайтедітямкартки з назвамимісяців року і попросітьрозподілитиїх на групи
заоднієюознакою. Потімперевірте результат. Підведіть
дітей до того, щовсімісяціможнарозподілити на 4 групи за порами року.
19.03


19.03
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(природнича галузь)


1
Знаходження інформації на запропоновану тему. Фіксація здобутої інформації




Відповіді запишіть у зошит:
• Скажітьдітям, що, як правило, ведмідьзалягає у сплячку на початку грудня, а
вийти з барлогамає на початку квітня. Попросітьвизначити, скількиймовірних
місяців на ріклюдина не можепобачитиведмедя у лісі.
• Пригадайте з дітьми, в якомумісяці береза скинула свої листочки (як правило,
жовтень). Запитайте, чизнають вони, в якомумісяцірозпочинаєтьсярух соку в
берези? Підкажіть, що люди цьогомісяцязбираютьберезовийсік для власного
споживання. Наголосіть на тому, що для охорони дерев необхідно не забувати
правильнооброблятистовбур дерева післязбирання соку. Попросітьдітей
визначитискількимісяців, як правило, берези «сплять».
Запитайте дітей, чизнають вони, які пташки відлетіливід нас зимувати у теплі
краї. Нагадайте, що одними з перших від нас відлетілиластівки. Цевідбулося в
кінцісерпня. А прилетять до нас ластівки на початку травня, коли вже для них
будедостатньоїїжі та тепла. Попросітьдітейвизначити, скількимісяців у році
ластівкипроводять в нашомурегіоні, а скільки – на чужині.
19.03


19.03
Огородник Г.А.
Фізична культура


1
 Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор




Виконання щоденного комплексу ранкової гімнастики.





19.03
Огородник Г.А.
Мистецтво


1
Імпровізація засобами пантоміми ( міміка, жести) , рухами. Проста об‘ємна композиція. Презентація власної творчості.
Зробити годинник
19.03




19.03
Огородник Г.А.
Мистецтво
1
Імпровізація засобами пантоміми ( міміка, жести) , рухами. Проста об‘ємна композиція. Придумування і створення образів різними засобами художньої виразності. Презентація власної творчості.
Зробити годинник
19.03


20.03
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(мовно-літературна галузь)


1
Сюжетно- рольові ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Обрання теми з декількох запропонованих; формулювання запитань до потенційного співбесідника. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 21-23– читати.
Зошит с. 50 – 51 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Т"
20.03


20.03
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова


1
Їжа. Говорити про уподобання у їжі.
Вайбер
Картки. Вивчити слова. Зошит с. 69виконати.
20.03


20.03
Огородник Г.А.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)

1
Візуальні та аудіовізуальні медіа. Запис елементарних повідомлень.


Вайбер
Картка.
20.03


20.03
Огородник Г.А.
Математика
1
 Обчислення у межах 20 без переходу через розряд зручним способом. Вимірювання величин. Геометричні площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Вайбер
Індивідуальна картка
20.03


30.03
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(соц., здоров’язбереж., громад, істор. галузі)


1
Тема: Харчування і здоровя. Продукти харчування. Вплив реклами на вибір продуктів. Що дає природа людині.
Переглянути та обговорити мультфільм ,у зошиті написати коротке повідомлення чи корисно правильно харчуватися і вживати вітаміни.
Переглянути ролик ‘’Чому важлива природа для людини’’
30.03


30.03
Огородник Г.А.
Українська мова

1
Діалогічне мовлення. Читання в особах. Виправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Письмо букв( великих і малих) на позначення звуків. Запис текстів.


Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


С. 25-26– читати.
Зошит с. 52 – 53 – за зразком написати маленьку  і  літеру "ь"
30.03


30.03
Огородник Г.А.
Українська мова
1
Усна народна творчість. Жанрова специфіка. Читання різних текстів. Аналіз звукового складу слова. Відомі малі і великі рукописні букви. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень.


Вайбер
Картка. Твори усної народної творчості.
Картка списування речень.
30.03


30.03
Огородник Г.А.
Математика
1-А
Лічба об’єктів навколишнього світу ( розташовані послідовно) в межах 100. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Вайбер
Індивідуальні картки.
30.03


31.03
Я досліджуюсвіт(математична)


1
Тема: Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби обєктів. Збір даних на основі запропонованого опитувальника. Виконання простих завдань на основі зібраних( наявних) даних.
Вайбер


Індвідуальна картка.
31.03.


31.03
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова


1
Їжа. Запитувати ввічливо та дякувати
Вайбер
Картки. Вивчити слова. Зошит с. 70 виконати.31.03.


31.03
Огородник Г.А.
Українська мова
1
 Монологічне мовлення. Читання різних текстів. Дослідження значення слів. Утворення відповідних граматичних форм слів для поширення або ускладнення речення. Складання і запис коротких речень ( 3-4 слова) з вивченими буквами. Знаходження найдовшого слова в реченні.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


Розшифруйте повідомлення та запишіть його у зошит.
1 4 2 7 3 9 5 11 6 8 102 5 1 3 7 4 62 4 1 5 3
з т у ч с й реіата в чр у і не н ву с
(Зустрічайтечарівну весну)

" С. 27– читати.
Зошит с. 54 – 55 – за зразком написати маленьку  і  літеру "Г"
31.03


31.03
Огородник Г.А.
Українська мова
1
Читання текстів. Вірші: жанрова специфіка. Правила переносу слова з рядка в рядок. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Подовжені звуки. Правила уживання великої літери. Списування з друкованого тексту.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.


Підручник " Буквар" С. 27– читати.
Зошит с. 54 – 55 – за зразком написати маленьку  і  літеру "Г"
31.03


31.0
Огородник Г.А.
Фізична культура


1
Виконання фізичних вправ з предметами та без них. Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.


Пограти з членами родини гру:
Їстівне і неїстівне
Цеспокійна, розвиваюча та пізнавальнадитяча забава. Підходить для малюківвід 3 років. Учасникисидять у шерензі, а ведучийкидаєїмм’яч, називаючиовочі / фрукти, різніпродуктихарчування. Завданнягравця не впійматинеїстівнийм’яч. Той, хтопомилився, встає на місцеведучого. Цікаво, коли гра проходить в швидкомутемпі. Багатогравців просто не встигаютьподумати і автоматично ловлятьм’ячик.




01.04
Я досліджуюсвіт(технологічна галузь)


1
Виготовлення виробу із застосуванням знайомих технологічних операцій. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
Технологічна картка.
Виготовити аплікацію ‘’Лелека’’ та приклеїти її на картон. 01.04


01.04
Огородник Г.А.
Українська мова
1
 Розвиток звязного мовлення. Прогнозування орієнтованого змісту тексту за заголовком та ілюстраціями.
Вайбер
Картка .Скласти розповідь за ілюстраціями усно.
01.04


01.04
Огородник Г.А.
Математика
1
Лічба в прямому і зворотному порядку в межах 100. Утворення натуральних чисел (21-100)  з десятків та одиниць. Вимірювання довжини предметів, відрізків; запис результатів вимірювання. Розвꞌязування проблем математичного змісту,що містять групи повꞌязаних між собою величин.
Вайбер
Індивідуальні картки.
01.04


01.04
Огородник Г.А.
Фізична культура


1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Вправляння у пересуванні ( ходьба, біг, стрибки). Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.


Виконати ранкову гімнастику.


02.04
Огородник Г.А.

Я досліджуюсвіт(природнича)




Спостереження за добовими і сезонними змінами в природі. Зміни в живій і неживій природі навесні.
Підручник.Большакова І.О. Пристінська М С. Я досліджую світ. С.57-59.
Намалювати малюнок про живу природу.
02.04


02.04
Огородник Г.А.
Я досліджуюсвіт(природнича)


1
Весняні квіти. Етапи розвитку рослин.
Переглянути мультфільми.
Намалювати улюблену весняну квітку.
02.04


02.04
Огородник Г.А.
Фізична культура


1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Вправляння у пересуванні ( лазіння). Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.


Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання.
02.04


02.04
Огородник Г.А.
Мистецтво
1
Твори різних видів мистецтва про весну. Проста площинна живописна композиція. Презентація власної творчості.
https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0
Намалювати картину весни.
02.04


02.04
Огородник Г.А.
Мистецтво
1
Виконання дитячих творів про весну (заклички , веснянки,тощо). Придумування і створення образів різними засобами художньої виразності. Проста композиція. Презентація власної творчості.
https://www.youtube.com/watch?v=b9xH1h_BLWQ
Намалювати картину весни.
02.04


03.04
Огородник Г.А.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)



 Сюжетно-рольові та рухливі ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Створення анаграм. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Мультсеріал «Казка про загублену писанку.»https//www.youtube.com/watch?v=gGmU5K9Y-U
Визначити тему і головну думку мультика.
03.04


03.04
Огородник Г.А.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)

1
Тема: Створення простих медіапродуктів ( стіннівка, колаж, тощо). Запис елементарних повідомлень.
https://www.youtube.com/watch?v=7xtaowwFrdo
Переглянут мультфільм
Створити листівку "Первоцвіти на листівці"
03.04.


03.04
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова


1
Їжа. Розпізнавати і називати фрукти. Повторення


Картка. Повторення слів
03.04


03.04
Огородник Г.А.
Математика
1
Утворення натуральних чисел (21-100) з десятків та одиниць. Одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними. Розрізнення геометричних площинних та обꞌємних фігур за їхніми істотними ознаками. Розвꞌязування життєвих  задач з використанням математичних методів.
Вайбер
Картка. Виконати завдання
03.04








Дата
Вчитель-предмет
Клас
Тема вивчення
Джерела інформації(підр.посібн.інтернет рес.)
Практична робота(викон.вправу,викон.практ.роб.,зробитиповідомл.)терміни виконання.
Електронна адреса







06.04.
Чечель О. С.
Я досліджую світ(соц., здоров’язбереж., громад, істор. галузі)
1
Безпечні і небезпечні речовини. Правила поведінки в довкіллі. Традиції і звичаї свого регіону, традиції інших регіонів України. Родинні і шкільні традиції.

https://jmil.com.ua/2016-2/christschool
Провести бесіду з дитиною на тему: «Як святкує Великдень наша родина?»
Виконати практичне завдання «Що ми покладемо до великоднього кошика?»
06.04.
oliia. chechel@gmail. com
06.04.
Чечель О. С.
Українська мова

1
Текст-розповідь. Читання вголос тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Робота за чистомовками, скоромовками. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень відповідно до опрацьованих правил.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

с. 52 – розглянути та обговорити.
С. 27-29 читати.
В зошиті с. 56-57 написати мал. та вел. літеру Х.
06.04.


06.04.
Чечель О. С.
Українська мова

1
Читання різних текстів. Деформований текст. Прогнозування орієнтованого змісту тексту за ілюстраціями. Аналіз звукового складу слова. Відомі малі і великі рукописні букви. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 53-54 читати, передбачати події в тексті за зупинками.
06.04.

06.04.
Чечель О. С.
Математика

1
Лічба об'єктів навколишнього світу (розташовані по колу) в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Розв'язування життєвих задач з використанням математичних методів. Операції з грошима.
Вайбер
Дитина рахує об'єкти розташовані по колу в межах 100. Індивідуальна картка.
06.04.

07.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(математична галузь)

1
Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об'єктів. Розміщення об'єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об'єктів. Зчитування даних із таблиць, піктограм, схем.

Вайбер
Визначити кількість десятків та кількість одиниць у двоцифрових числах на картці. Робота за таблицями на індивідуальних картках.
07.04.

07.04.
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова

1
Їжа. Ознайомлення з видами походження їжі.
Вайбер
Картки. Вивчитислова. Зошит с. 72виконати.
07.04.


07.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Читання різних текстів. Казка: жанрова специфіка. Характеристика персонажа за його мовленням. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис речень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 53- 54 – ознайомитись із жанроою специфікою казки.
С. 53 – 54 – читати, охарактеризувати головних героїв.


07.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Читання текстів. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 33-34– читати.
Зошит с. 60-61 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Ж"
07.04.

07.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання фізичних вправ з предметами та без них. Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Вайбер
Виконати 5-6 вправ з будь-яким предметом.
Пограти в гру з родиною «Пташки в гніздечках».
07.04.

08.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(технологічна галузь)


1
 Виготовлення та оздоблення виробу із застосуванням знайомих технологічних операцій. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.


Технологічна картка.
Виготовити листівку «Привіт, Весно!»
08.04.

08.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
 Робота з дитячою книжкою. Художні тексти малих жанрів. Складання власних загадок за зразком відомої загадки.
Вайбер
Прочитати або розповісти дітям про весняні свята. Скласти і записати загадку про весну.
08.04.

08.04.
Чечель О. С.
Математика
1
Лічба десятками в межах 100. Позиційний запис числа. Порівняння іменованих чисел. Порівняння об'єктів навколишнього світу за довжиною, масою. Розв'язування проблемних завдань математичного змісту. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки.
Вайбер
Рахувати десятками до 100. Порівняти числа на картці. Розповісти дітям про місткість посудини за допомогою літрової банки.
08.04.

08.04.
Чечель О. С.
Фізична культура
1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри та естафети. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Вайбер

Пограти з членами родини у гру: «Квітучі дерева».



09.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(природнича галузь)

1
Спостереження за змінами в природі. Зміни в живій і неживій природі навесні. Особливості життя рослин і тварин у різні пори року.
Вайбер
Поговорити з дитиною про перелітніх та осілих птахів нашої місцевості. Спостереження за птахами.
09.04.

09.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(природнича галузь)

1
Спостереження за тваринами. Перелітні і осілі птахи своєї місцевості. Охорона природи.
Вайбер
Провести бесіду: «Навіщо охороняти птахів?»
09.04.

09.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
 Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор

Вайбер
Пограти з родиною  гру «Квіти та вітерець»



09.04.
Чечель О. С.
Мистецтво

1
Виконання пісень в ролях, етюди-наслідування. Створення елементів декору для оформлення власної кімнати. Презентація власної творчості.

https://goo.gl/2oSoTA
Провести бесіду за картиною. Намалювати писанку
09.04.


09.04.
Чечель О.С.
Мистецтво
1
Виконання дитячих творів про весну. Придумування і створення образів різними засобами художньої виразності. Проста обємна композиція. Презентація власної творчості.
Вайбер
Розфарбувати малюнок на картці.
09.04.

10.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(мовно-літературна галузь)

1
Сюжетно- рольові та рухливі ігри. Монологічне висловлювання з конкретною метою. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 33-34– читати.
Зошит с. 62-63 – за зразком написати маленьку  і велику літеру "Ш"
10.04.

10.04.
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова

1
Їжа. Повторення структур представлених у розділі.
Вайбер
Картки. Повторити слова. Зошит с.74виконати
завдання 1.
10. 04.

10.04.
Чечель О. С.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)

1
Створення простих медіатекстів (стіннівка, колаж, листівка, тощо). Запис елементарних повідомлень.

Вайбер
Виконати завдання на картці.
10.04.

10.04.
Чечель О. С.
Математика
1
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях двох найменувань. Конструювання досліджуваних геометричних форм.  Розв'язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Вайбер
Розв'язати приклади на індивідуальних картках.
10.04.

13.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(соц., здоров’язбереж., громад, істор. галузі)

1
Вибір корисних для здоров'я продуктів. Знаки, символи, попередження щодо продуктів харчування. Правила доброчинності. Робоче місце школяра і його впорядкування. Моделювання ситуації/рольова гра на підтримку інших. Виконання різних ролей в групі.
Вайбер
Розглянути в букварі с. 55. Провести з дитиною бесіду на тему: «Що ми знаємо про їжу? Навіщо нам їсти?».
Обрати їжу для сніданку на картці.
13.04.

13.04.
Чечель О. С.
Українська мова

1
Структура тексту. Читання деформованого тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень відповідно до опрацьованих правил.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 36-37– читати.
Зошит с. 64-65 – за зразком написати маленьку  і  велику літеру "Щ"
13.04.

13.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Читання різних текстів. Робота з текстом (добирає різні кінцівки до прочитаного тексту). Аналіз звукового складу слова. Письмо букв на позначення звуків. Запис слів та речень.

Вайбер
Прочитати текст «Карамелькіно». Придумати до нього кінцівку.
13.04.

13.04
Чечель О. С.
Математика
1
Лічба об’єктів навколишнього світу ( розташовані хаотично) в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. Операції з грошима.
Вайбер
Лічба до 100. Індивідуальні картки. Пограти гру з використанням грошових купюр «В магазині».
13.04.

14.04.
Я досліджуюсвіт(математична)

1
Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об'єктів. Розміщення об'єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об'єктів. Зчитування даних із таблиць, піктограм, схем.
Вайбер

Індивідуальна картка.
14.04.

14.04.
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова

1
Їжа. Повторення структур представлених у розділі.
Вайбер
Картки. Повторити слова. Зошит с. 76виконати
 завдання 1.
14.04.

14.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Читання різних текстів. Дослідження значення слів. Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Аналіз звукового складу слова. Запис речень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 38-39 – читати.
Зошит с. 66-67 – за зразком написати маленьку  і  велику літеру "Ц"
14.04.

14.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Читання текстів. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого і рукописного тексту. Письмо під диктовку.
Вайбер
Зробити звуковий аналіз слів на картці.
14.04.

14.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання загальнорозвиваль-них вправ: вправи імітаційного характеру. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Вайбер
Виконати ЗРВ: вправи імітаційного характеру.
Пограти з членами родини в гру «У ведмедя у бору».
14.04.


15.04.
Я досліджуюсвіт(технологічна галузь)

1
Сервірування столу. Столовий посуд різного призначення.
Технологічна картка.
Виконати сервіровку столу. 15.04.


15.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
 Розвиток звязного мовлення. Переказування тексту від імені різних персонажів, інсценізація.
Вайбер
Картка .Прочитати текст. Переказати.
15.04.

15.04.
Чечель О. С.
Математика
1
Лічба до 100 в прямому і зворотному порядку. Позиційний запис числа. Порівняння чисел в межах 100. Порівняння іменованих чисел. Порівняння об'єктів навколишнього світу за довжиною, масою. Розвꞌязування проблемних завдань математичного змісту. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки.
Вайбер
Лічба до 100 в прямому і зворотному порядку. Індивідуальні картки.
15.04.

15.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання загальнорозвиваль-них вправ: вправи для формування постави. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Вайбер
Виконати ЗРВ: вправи для формування постави.
Пограти з родиною в гру «Хованки».
15.04.

16.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(природнича)

1
Прості дослідження. Організм людини: процес харчування та травлення.
https://goo.gl/YjShzh
Повести бесіду за схемою про те, як їжа перетравлюється в організмі.
16.04.

16.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(природнича)

1
Травоїдні, м'ясоїдні та всеїдні тварини. Охорона природи.
Вайбер
Обговорити з дитиною питання «Що їдять тварини?». Прочитати вірш А.Бортняка«Нагодую тварин». Знайти, що наплутав автор.
16.04.

16.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Вайбер
Щодня робити комплекс ранкової гімнастики.
16.04.

16.04.
Чечель О. С.
Мистецтво
1
Інсценізація пісень, створення театралізованих образів. Виготовлення виробу з паперу. Презентація власної творчості.
https://jmil.com.ua/2017-2/coverpic.
Розглянути малюнок «На кухні». Дати відповіді на питання. Намалювати свою улюблену їжу.
16.04.

16.04.
Чечель О. С.
Мистецтво
1
Відтворення елементарних музикальних елементів. Виготовлення виробу з пластичних матеріалів. Презентація власної творчості.
https://goo.gl/BL7VYG
Перегляд мультфільму «Корисні підказки».
16.04.

17.04.
Чечель О. С.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)


 Сюжетно-рольові та рухливі ігри. Інсценізація: відтворення реплік персонажів казок. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 41-42 – читати.
С. 70-71 в зошиті написати маленьку і велику букву «Ф».
17.04.

17.04.
Чечель О. С.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)

1
Визначення теми і головної думки простого медіатексту. Запис елементарних повідомлень.
https://youtu.be/hDwp8fjzc5
Визначити тему і головну думку мультика «Абетка харчування. Навіщо харчуватися правильно?»
17.04.

17.04.
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова

1
Мій будинок. Назвати кімнати у будинку.
Вайбер
Картка. Вивчити слова. Повторити букви.
17.04.

17.04.
Чечель О. С.
Математика
1
Додавання і віднімання до/від двоцифрового числа його десятки або його одиниці. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях двох найменувань. Конструювання досліджуваних геометричних форм. Розвꞌязуванняжиттєвих  задач з використанням математичних методів.
Вайбер
Картка. Виконати завдання.
17.04.


21.04.
Я досліджуюсвіт(математична)

1
Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об'єктів. Виконання простих завдань на основі зібраних(наявних) даних із застосуванням простих моделей.
Вайбер

Утворити цілісне зображення рослин шляхом розташування чисел в порядку зростання.
21.04.

21.04.
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова

1
Мій будинок. Запитувати і відповідати про місцезнаходження предметів.
Вайбер
Картки. Вивчити слова. Зошит с. 78виконати
завдання 1.
21.04.

21.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Збагачення мовлення. Читання різних текстів. Перепитування як уточнення інформації. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень відповідно до опрацьованих правил. Імпровізація: відтворення реплік персонажів казок, віршів, народних пісень тощо. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 43-44 – читати.
Зошит с. 72-73 – за зразком написати маленьку  і  велику літеру "Ч".
21.04.

21.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Читання різних текстів. Лексичне значення слів (багатозначні слова). Аналіз звукового складу слова. Запис елементарних повідомлень. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого і рукописного тексту. Письмо під диктовку. 
 https://goo.gl/f2mxbZ
Переглянути відео «Значення рослин». Гра – фантазування «Що станеться, якщо…»
21.04.

21.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання загальнорозвиваль-них вправ: вправи з предметами. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Вайбер
Виконати ЗРВ: вправи з предметом.
Пограти з членами родини в улюблену гру дитини.
21.04.


22.04.
Я досліджуюсвіт(технологічна галузь)

1
Виготовлення та оздоблення виробу із застосуванням знайомих технологічних операцій. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
https://goo.gl/xxufwp
Виготовити аплікацію «Рослина».
22.04.


22.04.
Чечель О. С.
Українська мова
1
Робота з дитячою книжкою. Літературні казки українських авторів. Робота з текстом (додає нових персонажів у прочитаний текст). Аналіз художнього тексту.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 57 – читати, розглянути.
Прочитати літературну казку Івана Франка «Лисичка і Рак». Після цього додати свого персонажа. Розказати свою казку батькам.
22.04.

22.04.
Чечель О. С.
Математика
1
Лічба до 100 в прямому і зворотному порядку. Запис двоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків і навпаки. Розв'язування проблемних завдань математичного змісту, що містять групи пов'язаних між собою величин. Додавання і віднімання до/від двоцифрового числа його десятки або його одиниці. Додавання та віднімання за допомогою малюнків/схем. Побудова відрізків заданої довжини.
Вайбер
Лічба до 100 в прямому і зворотному порядку. Індивідуальні картки. Виконати задачі про ріст рослин.
22.04.

22.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання загальнорозвиваль-них вправ: вправи для формування постави та профілактики плоскостопості. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Вайбер
Виконати ЗРВ: вправи для формування постави та профілактики плоскостопості.
22.04.

23.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(природнича)

1
Різноманітність рослин. Охорона рослин.
https://goo.gl/2BaAot
Переглянути відео «Ріст рослин».
Індивідуальні картки. Гра «Живе - неживе». Розподілити всі об'єкти на дві групи.
23.04.

23.04.
Чечель О. С.
Я досліджуюсвіт(природнича)

1
Будова рослин. Спостереження за етапами розвитку рослин. Умови вирощування рослин. Догляд за рослинами.
https://goo.gl/vjxkLp
Переглянути відео «Органи рослини та їх функції».
Індивідуальні картки.
23.04.

23.04.
Чечель О. С.
Фізична культура

1
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Вайбер
Щодня робити комплекс ранкової гімнастики. Обговорити яким має бути робоче місце школяра. Впорядкувати своє робоче місце.
23.04.

23.04.
Чечель О. С.
Мистецтво
1
Імпровізація голосом, пластикою, на музичних інструментах. Виготовлення виробу з паперу. Презентація власної творчості. 
Вайбер
Намалювати свою улюблену рослинку.
23.04.

23.04.
Чечель О. С.
Мистецтво
1
Проведення мистецьких заходів. Виготовлення виробу з пластичних матеріалів. Презентація власної творчості.

Перегляд та обговорення мультфільму «Квітка-семицвітка».
23.04.

24.04.
Чечель О. С.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)

1
 Сюжетно-рольові та рухливі ігри. Інсценізація улюблених казок і віршів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 31-32 – читати.
24.04.

24.04.
Чечель О. С.
Я досліджую світ
(мовно-літературна галузь)

1
Створення простих візуальних медіатекстів. Запис елементарних повідомлень.
Підручник .Українська мова. Буквар. Г.А.Іваниця.

С. 58-59 – в зошиті написати апостроф.
24.04.

24.04.
Довгалюк І.Ю.
Англійська мова

1
Мій будинок. Розпізнавати і називати предмети.
Вайбер
Картка. Вивчити слова. Виконати завдання в зошиті
с. 79 завдання 1.
Повторити букви.
24.04.

24.04.
Чечель О. С.
Математика
1
Знаходження числа за даним відношенням «більше на…», «менше на…». Перевірка правильності результату арифметичної дії. Конструювання площинних та об'ємних фігур з підручного матеріалу. Розв'язування життєвих задач з використанням математичних моделей.
Вайбер
Картка. Виконати завдання.
24.04.